Wprowadzenie procedury COVID
Szanowni Klienci,
Mając na uwadze nadzwyczajne okoliczności związane z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Ruścu wprowadza od dnia 24.03.2020 r. procedurę COVID, dotyczącą zawieszania spłat zobowiązań Klientów. Polega ona na zawieszeniu spłat kapitału i/lub odsetek max do 30.09.2020 r., a w przypadku Klientów indywidualnych zawieszenie spłat kapitału i odsetek max na okres trzech miesięcy. Dla Klientów, którzy do tej pory nie mieli zaległości kredytowych, decyzja o zawieszeniu wymagalnych płatności może zostać podjęta w przypadku powstania zaległości po 19.03.2020 r. i których termin zaległości nie przekracza 14 dni. Aby skorzystać z takiej możliwości należy przesłać skan lub zdjęcie wniosku o zawarcie "Aneksu dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych" wraz z podpisami upoważnionych osób na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwonić na nr telefonu 43 67 66 054.
Zawieszenie spłaty zobowiązania kredytowego może dotyczyć klienta Banku, który spełnia łącznie następujące warunki:
- jest stroną umowy, z której wynika zobowiązane kredytowe,
- nie posiada przeterminowanych zobowiązań wobec Banku lub posiada takie zobowiązania, jednak powstały one po 19 marca 2020r., i termin tych zaległości nie przekracza 14 dni,
- w związku pandemią koronawirusa SARS-Cov-2 znalazł się w trudnej sytuacji finansowej.
Wnioski do pobrania:
Dla Klienta Instytucjonalnego:
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (pdf)
Dla Klienta Indywidualnego:
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (pdf)