Rachunki
Rachunek Bieżący - SGB Moja Firma
Rachunek Bieżący - SGB Moja Firma
Pakiet przeznaczony jest dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą gdzie firma dopiero startuje, a prowadzący działalność dokonuje przez rachunek przede wszystkim płatności do ZUS i Urzędu Skarbowego. Bank nie pobiera opłaty za otwarcie rachunku. Prowadzenie rachunku kosztuje tylko 20,00 zł miesięcznie, a dokonanie przelewu w postaci tradycyjnej (papierowej) do ZUS i Urzędu Skarbowego z konta to koszt 2,00 zł, przelew wykonany przez usługę Internet Banking to koszt 1,70 zł.
Korzyści:
- bezpieczeństwo przechowywanych środków pieniężnych,
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych krajowych i zagranicznych,
- korzystanie z kredytów, kart płatniczych i innych usług bankowych oferowanych przez Bank Spółdzielczy w Ruścu,
- możliwość otrzymywania wyciągów z rachunku w sposób dogodny dla klienta,
- możliwość obsługi rachunku w ramach usług bankowości elektronicznej,
- możliwość otrzymywania informacji o zmianie salda na rachunku poprzez SMS.
Środki gromadzone na rachunku podlegają oprocentowaniu w wysokości określonej Uchwalą Zarządu Banku według zmiennej stopy procentowej, co oznacza, ze oprocentowanie w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Odsetki należne od środków na rachunku naliczane i dopisywane są na koniec kwartału kalendarzowego.
W każdym z pakietów klient może nieodpłatnie korzystać z:
- wypłat z około 3000 bankomatów Spółdzielczej Grupy Bankowej w całej Polsce,
- Usługi Bankofon - dostęp do informacji o stanie środków za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego,
- usługi Internet Banking - dostęp do rachunku przez Internet,
- wielu innych udogodnień tylko dla posiadaczy rachunków.
- Aby założyć rachunek wystarczy przedłożyć w banku wymagane dokumenty i podpisać umowę o prowadzenie rachunków bankowych.
- W naszych placówkach czeka na Państwa sztab miłych ludzi, którzy przygotują niezbędne dokumenty. Zajmie to tylko chwilę, ponieważ wszelkie formalności ograniczyliśmy do minimum.
- w tym samym dniu roboczym, o ile zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - do godziny 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - do godziny 14:00; - w następnym dniu roboczym, jeżeli zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - po godzinie 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - po godzinie 14:00.
Rachunek Bieżący - SGB Własny Biznes
Rachunek Bieżący - SGB Własny Biznes
Przeznaczony jest głównie dla mikro i małych firm, przez które rozumie się przedsiębiorstwa, które zgodnie z ustawą z dnia 29.04.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.) zwolnione są od obowiązku prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz sporządzania sprawozdań finansowych, czyli głównie dla podmiotów: prowadzących podatkowe księgi przychodów i rozchodów, opodatkowanych w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, opodatkowanych w formie karty podatkowej. Brak opłat za przelewy oraz zlecenia stałe na wszystkie rachunki prowadzone w Banku Spółdzielczym w Ruścu, prowadzenie rachunku to koszt 30,00 zł miesięcznie, a dokonanie przelewu do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej to tylko 2,00 zł.
Rachunek bieżący służy do gromadzenia środków pieniężnych Posiadacza rachunku i prowadzenia rozliczeń związanych z jego działalnością, która może mieć charakter gospodarczy bądź organizacyjny. Posiadacz rachunku może ustanowić pełnomocnika (pełnomocników) uprawnionego do dysponowania rachunkiem w zakresie określonym w treści pełnomocnictwa przez posiadacza rachunku.
Rachunek bieżący pozwala na swobodne korzystanie ze zgromadzonych środków pieniężnych, dzięki niemu istnieje możliwość wypłaty gotówki z bankomatów kartami wydawanymi przez bank oraz prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi (za pomocą systemu SWIFT). Posiadacz może wystawić dyspozycje rozliczeniowe do wysokości środków będących na rachunku.
- bezpieczeństwo przechowywanych środków pieniężnych,
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych krajowych i zagranicznych,
- korzystanie z kredytów, kart płatniczych i innych usług bankowych oferowanych przez Bank Spółdzielczy w Ruścu,
- możliwość otrzymywania wyciągów z rachunku w sposób dogodny dla klienta,
- możliwość obsługi rachunku w ramach usług bankowości elektronicznej,
- możliwość otrzymywania informacji o zmianie salda na rachunku poprzez SMS.
Środki gromadzone na rachunku podlegają oprocentowaniu w wysokości określonej Uchwalą Zarządu Banku według zmiennej stopy procentowej, co oznacza, ze oprocentowanie w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Odsetki należne od środków na rachunku naliczane i dopisywane są na koniec kwartału kalendarzowego.
W każdym z pakietów klient może nieodpłatnie korzystać z:
- wypłat z około 3000 bankomatów Spółdzielczej Grupy Bankowej w całej Polsce,
- Usługi Bankofon - dostęp do informacji o stanie środków za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego,
- usługi Internet Banking - dostęp do rachunku przez Internet,
- wielu innych udogodnień tylko dla posiadaczy rachunków.
- Aby założyć rachunek wystarczy przedłożyć w banku wymagane dokumenty i podpisać umowę o prowadzenie rachunków bankowych.
- W naszych placówkach czeka na Państwa sztab miłych ludzi, którzy przygotują niezbędne dokumenty. Zajmie to tylko chwilę, ponieważ wszelkie formalności ograniczyliśmy do minimum.
- w tym samym dniu roboczym, o ile zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - do godziny 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - do godziny 14:00; - w następnym dniu roboczym, jeżeli zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - po godzinie 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - po godzinie 14:00.
Rachunek Bieżący - SGB Biznes Plus
Rachunek Bieżący - SGB Biznes Plus
Prowadzisz średnią lub dużą firmę, zatrudniasz co najmniej 50 pracowników lub posiadasz więcej niż 10 milionów euro rocznego obrotu lub 10 milionów euro aktywów ogółem (w rocznym zestawieniu bilansowym). Jeśli spełniasz te warunki to KONTO jest właśnie dla Ciebie. Niskie prowizje za dokonanie wpłat gotówkowych na rachunek 0,25%, koszt przelewu realizowanego w placówce do innego banku to 3,50 zł, a za pomocą bankowości elektronicznej to tylko 1,50 zł.
Rachunek bieżący służy do gromadzenia środków pieniężnych Posiadacza rachunku i prowadzenia rozliczeń związanych z jego działalnością, która może mieć charakter gospodarczy bądź organizacyjny. Posiadacz rachunku może ustanowić pełnomocnika (pełnomocników) uprawnionego do dysponowania rachunkiem w zakresie określonym w treści pełnomocnictwa przez posiadacza rachunku.
Korzyści:
- bezpieczeństwo przechowywanych środków pieniężnych,
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych krajowych i zagranicznych,
- korzystanie z kredytów, kart płatniczych i innych usług bankowych oferowanych przez Bank Spółdzielczy w Ruścu,
- możliwość otrzymywania wyciągów z rachunku w sposób dogodny dla klienta,
- możliwość obsługi rachunku w ramach usług bankowości elektronicznej,
- możliwość otrzymywania informacji o zmianie salda na rachunku poprzez SMS.
Środki gromadzone na rachunku podlegają oprocentowaniu w wysokości określonej Uchwalą Zarządu Banku według zmiennej stopy procentowej, co oznacza, ze oprocentowanie w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Odsetki należne od środków na rachunku naliczane i dopisywane są na koniec kwartału kalendarzowego.
W każdym z pakietów klient może nieodpłatnie korzystać z:
- wypłat z około 3000 bankomatów Spółdzielczej Grupy Bankowej w całej Polsce,
- Usługi Bankofon - dostęp do informacji o stanie środków za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego,
- usługi Internet Banking - dostęp do rachunku przez Internet,
- wielu innych udogodnień tylko dla posiadaczy rachunków.
- Aby założyć rachunek wystarczy przedłożyć w banku wymagane dokumenty i podpisać umowę o prowadzenie rachunków bankowych.
- W naszych placówkach czeka na Państwa sztab miłych ludzi, którzy przygotują niezbędne dokumenty. Zajmie to tylko chwilę, ponieważ wszelkie formalności ograniczyliśmy do minimum.
- w tym samym dniu roboczym, o ile zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - do godziny 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - do godziny 14:00; - w następnym dniu roboczym, jeżeli zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - po godzinie 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - po godzinie 14:00.
Rachunek Bieżący - SGB Non Profit
Rachunek Bieżący - SGB Non Profit
Z myślą o fundacjach, stowarzyszeniach, KZP oraz innych organizacjach pożytku publicznego stworzyliśmy KONTO SGB Non profit. Nie obciąża budżetów jednostek z uwagi na to, że rachunki te otwierane i prowadzone są bezpłatnie. Wpłaty i wypłaty gotówkowe to 0 zł.
Korzyści:
- bezpieczeństwo przechowywanych środków pieniężnych,
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych krajowych i zagranicznych,
- korzystanie z kredytów, kart płatniczych i innych usług bankowych oferowanych przez Bank Spółdzielczy w Ruścu,
- możliwość otrzymywania wyciągów z rachunku w sposób dogodny dla klienta,
- możliwość obsługi rachunku w ramach usług bankowości elektronicznej,
- możliwość otrzymywania informacji o zmianie salda na rachunku poprzez SMS.
Środki gromadzone na rachunku podlegają oprocentowaniu w wysokości określonej Uchwalą Zarządu Banku według zmiennej stopy procentowej, co oznacza, ze oprocentowanie w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Odsetki należne od środków na rachunku naliczane i dopisywane są na koniec kwartału kalendarzowego.
W każdym z pakietów klient może nieodpłatnie korzystać z:
- wypłat z około 3000 bankomatów Spółdzielczej Grupy Bankowej w całej Polsce,
- Usługi Bankofon - dostęp do informacji o stanie środków za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego,
- usługi Internet Banking - dostęp do rachunku przez Internet,
- wielu innych udogodnień tylko dla posiadaczy rachunków.
- Aby założyć rachunek wystarczy przedłożyć w banku wymagane dokumenty i podpisać umowę o prowadzenie rachunków bankowych.
- W naszych placówkach czeka na Państwa sztab miłych ludzi, którzy przygotują niezbędne dokumenty. Zajmie to tylko chwilę, ponieważ wszelkie formalności ograniczyliśmy do minimum.
- w tym samym dniu roboczym, o ile zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - do godziny 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - do godziny 14:00; - w następnym dniu roboczym, jeżeli zostaną złożone:
a) w placówce banku prowadzącej rachunek - po godzinie 12:00, lub
b) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu - po godzinie 14:00.
Wyciąg z tabeli opłat i prowizji
Wyciąg z taryfy prowizji i opłat
Wyszczególnienie czynności | SGB Moja FIRMA | SGB Własny Biznes | SGB Biznes Plus | SGB Non Profit |
---|---|---|---|---|
Otwarcie rachunku | bez opłat | bez opłat | bez opłat | bez opłat |
Prowadzenie rachunku | 20 zł | 30 zł | 40 zł | bez opłat |
Dostęp do rachunku przez Internet | bez opłat | bez opłat | bez opłat | bez opłat |
Wpłaty gotówkowe na rachunek dokonywane w placówce | 0,2% kwoty min. 1zł, max 200 zł |
0,3% kwoty min. 1zł, max 200 zł |
0,35% kwoty min. 1zł, max 200 zł |
bez opłat |
Wypłaty gotówkowe z rachunku dokonywane w placówce | 0,5% kwoty min. 3,50 zł max 200 zł |
0,5% kwoty min. 3,50 zł max 200 zł |
0,4% kwoty min. 3,50 zł max 200 zł |
bez opłat |
Realizacja przelewu w placówce na rachunki prowadzone w BS Rusiec | 3 zł | 2 zł | 1,50 zł | bez opłat |
Realizacja przelewu w placówce na rachunki własne | bez opłat | bez opłat | bez opłat | bez opłat |
Realizacja przelewu w placówce na rachunki prowadzone w innych bankach | 6 zł | 4,50 zł | 3,50 zł | 3 zł |
Przelew na rachunki ZUS i US - realizacja w placówce | 2 zł | 3 zł | 2,50 zł | 2 zł |
Realizacja przelewu przez Internet na rachunki prowadzone w BS Rusiec | 1,50 zł | 1 zł | 1 zł | bez opłat |
Realizacja przelewu przez Internet na rachunki własne | bez opłat | bez opłat | bez opłat | bez opłat |
Realizacja przelewu przez Internet na rachunki prowadzone w innych bankach | 3,50 zł | 2 zł | 1,50 zł | 1,50 zł |
Realizacja przelewu przez Internet na rachunku ZUS i US | 1,70 zł | 1,70 zł | 1,20 zł | 1,20 zł |
Bankowość elektroniczna
INTERNET BANKING
Internet Banking
Korzystając z dostępu do konta przez Internet Banking Klienci zyskują niezależność, operacje na koncie mogą przeprowadzać korzystając z komputera w pracy lub w domu.
Aby móc korzystać z możliwości, jakie daje usługa Internet Banking należy posiadać komputer z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową.
OFEROWANY DOSTĘP DO KONTA PRZEZ INTERNET SPRAWIA, ŻE KLIENCI MOGĄ uzyskać informacje o:
- stanie salda i danych szczegółowych o rachunkach posiadanych w Banku (rachunki bieżące, rachunki lokat terminowych)
- historii operacji na tych rachunkach
- wydrukować fragment historii operacji lub informacje o wybranej operacji
- złożyć dyspozycję przelewu na rachunek obcy, na rachunek ZUS i na rachunek Urzędu Skarbowego do wysokości dziennego limitu transakcji lub salda na rachunku
- przeglądać wykaz dyspozycji złożonych poprzez wszystkie dostępne kanały elektroniczne
- przy składaniu dyspozycji przelewu podać przyszłą datę realizacji, oraz w razie potrzeby anulować takie zlecenie przed upływem daty realizacji
- założyć i modyfikować listę odbiorców oraz wykorzystywać ich dane przy wykonywaniu przelewów na rachunek obcy
- założyć i modyfikować zestawy danych płatników oraz wykorzystywać je przy wykonywaniu przelewów na rachunki ZUS i rachunki Urzędów Skarbowych
- zakładać lokaty
- uzyskiwać informacje o kredytach
FUNKCJONALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Wprowadzane operacje przez Internet Banking są w czasie rzeczywistym (online) rejestrowane w systemie bankowym na rachunku Klienta. Podobnie, zmiany wprowadzane na rachunku Klienta przez Bank, są natychmiast widoczne przy obsłudze przez Internet Banking. Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem Klienta i informatycznym systemem bankowym, przesyłane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL. Szyfrowanie całości przesyłanych danych gwarantuje tajność ich transmisji.
TERMINY ZWIĄZANE Z TECHNOLOGIĄ BEZPIECZEŃSTWA
identyfikator klienta - unikalny numer nadawany każdemu użytkownikowi systemu przez bank w chwili uruchomienia usługi,
hasło dostępu - ustalane przez klienta przy pierwszym logowaniu.
Strony demonstracyjne bankowości elektronicznej:
SMS BANKING
SMS Banking
SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. Usługa ta jest zgodna z aktualnymi tendencjami świadczenia usług bankowych i w znacznym stopniu uatrakcyjnia produkty dostarczane przez banki.
W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygoda i prostota - komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.
Należy pamiętać, że wiadomość SMS składa się z maksymalnie 160 znaków.
W zależności od umowy, klient ma dostęp do jednego lub wielu rachunków.
Klient by móc skorzystać z programu musi posiadać telefon komórkowy, przydzielone mu przez BS w Ruścu hasło PIN, oraz określić terminowość przesyłania informacji (kiedy wysyłać SMS).
Istnieją do wyboru następujące opcje:
Generowane w wyniku powstania dokumentu bilansowego w banku.
- Parametrycznie można określić czy SMS wysyłany jest po każdej operacji, po operacji WN (obciążeniowej) lub po operacji MA (uznaniowej).
- Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od klienta ( np. podaj listę rachunków, aktualne oprocentowanie, ostatnich 5 operacji).
- Wysyłane codziennie o określonej porze (można określić czy każdego dnia czy tylko w te dni, gdy saldo uległo zmianie). SMS zawiera nazwę rachunku, bieżące saldo, informację o obrotach WN i MA z dnia oraz wolne środki.
W zakresie usług SMS Banking istnieje również możliwość sięgnięcia do historii operacji oraz sprawdzenia aktualnego oprocentowania rachunku.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy obsługi klienta we wszystkich placówkach BS
BANKOFON
Bankofon
Jest to usługa świadczona przez telefon, pozwalająca na samodzielne uzyskanie informacji o swoim koncie oraz dokonanie zastrzeżeń kart lokalnych bez konieczności wizyty w banku.
Bezpłatnie, 24 godziny na dobę.
Jeśli chcesz korzystać z Bankofonu:
- Podpisz w Banku dyspozycję usługi Bankofon. Pracownik Banku poda Ci numer klienta (tzw. modulo), czterocyfrowe hasło (PIN) oraz udzieli instruktażu w zakresie obsługi Bankofonu.
- Musisz posłużyć się telefonem z wybieraniem tonowym
- Pamiętaj swój numer klienta (tzw. modulo) i PIN
Aby uzyskać informację o swoim rachunku należy:
- Zadzwonić pod numer: 43 6766054, 43 6766053 wew. 111.
- Po usłyszeniu prośby o podanie numeru, podać swój numer klienta (należy pamiętać, aby sekwencję liczb zakończyć znakiem #).
- Na prośbę o hasło podać swoje hasło dostępu.
- Wybrać cyfrę 1 (opcja menu sprawdzająca stan rachunku).
- W przypadku posiadania kilku kont należy podać skrócony numer rachunku.
Informacje dostępne w Bankofonie :
- Pod numerem 1 - Stan rachunku
- Pod numerem 2 - Lista rachunków
- Pod numerem 3 - Informacje o usługach dostępnych w banku
- Pod numerem 5 - Historia operacji
- Pod numerem 6 - Karty bankomatowe(zastrzeżenie kart lokalnych)
- Pod numerem 9 - Zmiana hasła dostępu
- Pod numerem 0 - Powrót do menu
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo
wiedza o bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej jest ważnym czynnikiem ograniczającym zagrożenia występujące w tym obszarze. Świadomość użytkownika oraz rozwaga w korzystaniu ze współczesnych zdobyczy elektroniki i wymagana czujność, to poza zabezpieczeniami technicznymi stosowanymi przez Bank, nieodzowne elementy w budowaniu bezpiecznych standardów korzystania z systemów bankowości elektronicznej. Chcąc zapewnić Państwu komfort bezpieczeństwa, poprzez świadome ograniczanie najbardziej typowych zagrożeń w bankowości elektronicznej, oddajemy do Państwa dyspozycji krótki przewodnik po najważniejszych zasadach bezpieczeństwa. Zachęcamy do zapoznania się z nim stosowania ich w praktyce, gdyż działania zabezpieczające Banku tylko wespół z czujnością użytkownika mogą tworzyć pożądany stan bezpieczeństwa.
Podstawowe zasady bezpieczeństwa
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
- Nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku;
- Nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji - Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną;
- Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach;
- Każdorazowo przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdzaj poprawność numeru rachunku (tzw. NRB) odbiorcy;
- Nie zapisuj loginu i hasła na urządzeniu ? pamiętaj, że może ono trafić w niepowołane ręce;
- Nie instaluj oprogramowania pochodzącego z niewiadomego źródła, unikaj korzystania z programów typu peer-to-peer (P2P);
- Nie korzystaj z mechanizmów ?kopiuj i wklej? w celu wprowadzenia numeru rachunku bankowego;
- Unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych);
- Dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki;
- Zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall);
- Dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa, oprogramowanie java, flash player oraz oprogramowanie do obsługi plików pdf były zawsze aktualne;
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
- Zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki;
- Zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://;
- Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia ? Wyloguj.
BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNET BANKINGU
BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNET BANKINGU
- Wysłanie wiadomości SMS na numer SMS Bankingu w banku +48 535 298 872 o treści:
- BI#identyfikator, gdzie BI to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych).W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany jest odpowiedni komunikat do Klienta.
- BI#identyfikator#PESEL - gdzie BI to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.
- BW#Identyfikator z numeru telefonu powiązanego z klientem (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych), gdzie Identyfikator, to login do Internet Bankingu,
- BW#Identyfikator#PESEL z dowolnego numeru telefonu ? należy wysłać komendę uzupełnioną o numer PESEL.
- W serwisie bankowości elektronicznej w opcji:
- Ustawienia - Kanały dostępu i urządzenia, która daje możliwość blokowania dostępu do rachunków przez Internet.
- Zablokuj dostęp pod przyciskiem Wyloguj (po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej) spowoduje zablokowanie wszystkich zdalnych dostępów do bankowości elektronicznej (Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej Nasz Bank, Klient też nie zaloguje się do mojeID, nie zmieni statusu ani limitów karty, nie skorzysta z usługi BLIK), natomiast w Aplikacji mobilnej SGB Mobile zostanie wyświetlony komunikat o niepowodzeniu pobrania informacji o produktach ? tym samym nie będą one dostępne do podglądu.
- Za pomocą Aplikacji mobilnej Nasz Bank w opcji:
- Ustawienia kanały dostępu zostaną wyświetlone wszystkie dostępne dla klienta kanały dostępu, również te zablokowane. W celu zablokowania Internet Banking należy przesunąć suwak i potwierdzić blokadę dostępu.
- Ustawienia zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej lub Wyloguj zablokuj dostęp zostaną zablokowane wszystkie zdalne dostępy do bankowości elektronicznej Internet Banking i Aplikacja mobilna Nasz Bank).
- operator w banku;
- klient:
- zablokowaną przez siebie usługę Internet Banking przy użyciu opcji w serwisie bankowości elektronicznej Ustawienia Kanały dostępu i urządzenia klient może odblokować sam przed opuszczeniem okna, używając przycisku Aktywuj wyświetlonego przy zablokowanej usłudze,
- zablokowaną przez siebie usługę Internet Banking przy użyciu opcji Aplikacji Mobilnej Ustawienia Kanały dostępu w celu odblokowania Internet Banking należy przesnunąć suwak i potwierdzić zwolnienie blokady.
BLOKOWANIE DOSTĘPU DO APLIKACJI MOBILNEJ
Blokowanie dostępu do Aplikacji mobilnej
W Aplikacji mobilnej gdy:
- wybierzesz opcję: Ustawienia Zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej. Blokowane są wszystkie kanały zdalnego dostępu do bankowości elektronicznej (Internet Banking, Aplikacja mobilna Nasz Bank, dostęp do mojeID, do statusu kart i limitów transakcji kartą, do usługi BLIK)
- wybierzesz opcję: Wyloguj Zablokuj dostęp. Blokowane są wszystkie kanały zdalnego dostępu do bankowości elektronicznej (Internet Banking, Aplikacja mobilna Nasz Bank, dostęp do mojeID, do statusu kart i limitów transakcji kartą, do usługi BLIK)
- usuniesz użytkownika w opcji: Ustawienia Usuń użytkownika usunięty jest użytkownik aplikacji, blokowany jest dostęp do Aplikacji mobilnej
- uwaga: trzykrotne błędne wpisanie kodu e-PIN (podczas logowania lub autoryzacji operacji) blokuje aplikację
W serwisie Internet Bankingu gdy:
- usuniesz urządzenie mobilne w opcji: Ustawienia Kanały dostępu i urządzenia Usuń urządzenie mobilne
- po zalogowaniu pod przyciskiem Wyloguj wybierzesz Zablokuj dostęp blokowane są wszystkie kanały zdalnego dostępu do bankowości elektronicznej (Internet Banking, Aplikacja mobilna Nasz Bank, dostęp do mojeID, do statusu kart i limitów transakcji kartą, do usługi BLIK)
Gdy wyślesz SMS na numer SMS Bankingu w banku + 48 535 298 872, o treści:
- BM#Identyfikator z numeru telefonu powiązanego z klientem w banku (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych), gdzie Identyfikator, to login do Internet Bankingu
- BM#Identyfikator#PESEL z dowolnego numeru telefonu, gdzie Identyfikator, to login do Internet Bankingu
Blokada dostępu jednocześnie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej możliwa jest także poprzez wysłanie SMS:
- BW#Identyfikator z numeru telefonu powiązanego z klientem w banku (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych), gdzie Identyfikator, to login do Internet Bankingu
- BW#Identyfikator#PESEL z dowolnego numeru telefonu, gdzie Identyfikator, to login do Internet Bankingu.
Płatności mobilne
BLIK
BLIK
Gdzie użyć BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji Nasz Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym ? potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank.
1. Wybierz ?Płatność BLIK?.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank.
Jak uruchomić BLIKA?
aplikację mobilną Nasz Bank
Ustawienia BLIK
usługę i zapisz zmiany
kodem e-PIN i korzystaj z BLIKA
Ile kosztuje BLIK?
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Dlaczego warto?
- Płacisz w internecie bez podawania żadnych danych.
- Płacisz w sklepie wpisując kod na terminalu
- Wypłacasz pieniądze prosto z bankomatu bez użycia karty
- Szybko, łatwo i bezpiecznie
BLIK PRZELEW NA TELEFON
BLIK Przelew na telefon
Jest to nowa funkcjonalność pozwalająca na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem BLIK-a w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Na czym polega przelew BLIK na telefon?
Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.
Dzięki usłudze Przelewy na telefon BLIK:
- Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu ? wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA.
- Szybko przelewasz pieniądze.
- Łatwo rozliczasz się ze znajomymi.
- Przelew masz natychmiast, 24/7.
Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualna wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500 zł, a dzienny limit to 1000 zł.
Jak aktywować funkcję przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wejdź w Ustawienia.
- Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK.
- Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK.
- Potwierdź operację.
- Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK.
- Gotowe! Możesz już korzystać z funkcji BLIK na telefon.
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wybierz BLIK.
- Kliknij Przelew na telefon.
- Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji.
- Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK.
- Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj.
- Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!
GOOGLE PAY
GOOGLE PAY
Korzyści z płatności Google Pay
Z Google Pay masz dostęp do korzyści i nagród identycznych jak w przypadku kart plastikowych. Tu nic się nie zmieni! W jednym urządzeniu masz przy sobie karty pokładowe, bilety, karty lojalnościowe i podarunkowe. Możesz śledzić swoje wszystkie zakupy, dostajesz spersonalizowane sugestie.
WAŻNE! Gdy płacisz w sklepach, Google Pay nie udostępnia faktycznego numeru Twojej karty. Twoje dane są bezpieczne!
Jak działa Google Pay?
Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc. Po dodaniu karty możesz:
? Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych lub środkach transportu publicznego.
? Płacić w aplikacjach lub na stronach internetowych.
Jak skonfigurować Google Pay?
Konfiguracja Google Pay zajmuje tylko kilka minut.
1. Pobierz aplikację z Google Play
2. Zaloguj się na swoje konto Google i dodaj formę płatności.
3. Jeśli chcesz korzystać z Google Pay w sklepach stacjonarnych, sprawdź
Czy muszę dodawać pieniądze do Google Pay?
Nie musisz dodawać pieniędzy do Google Pay, aby płacić za pomocą aplikacji. Wystarczy, że dodasz formę płatności, np. kartę debetową lub kredytową. Z Google Pay płacisz tak jak zwykle gdy korzystasz ze swojej karty płatniczej.
Gdzie można korzystać z Google Pay
Z Google Pay możesz korzystać w milionach sklepów i aplikacji oraz na całym mnóstwie stron internetowych. Sprawdź, jak możesz się dowiedzieć, gdzie akceptowane są takie płatności.
? W sklepach - sklepy, w których można korzystać z Google Pay, nie muszą być oznaczone logo Google Pay. Jeśli sklep akceptuje płatności zbliżeniowe, możesz w nim płacić za pomocą telefonu.
? W aplikacjach i na stronach internetowych - płać za pomocą Google Pay w każdym miejscu, gdzie zobaczysz to logo.
Jak korzystać z Google Pay
? Płatności w sklepach lub środkach transportu publicznego
- Odblokuj telefon
- Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund
- Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie
? Płatności w aplikacjach i na stronach internetowych
- Realizując transakcję, wybierz przycisk Google Pay. Wybierz formę płatności i podaj adres dostawy
- Potwierdź zamówienie
Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?
Google Pay chroni dane Twojej karty dzięki kilku warstwom zabezpieczeń ? korzystamy z jednej z najbardziej zaawansowanych infrastruktur ochrony danych na świecie, tak by Twoje konto było bezpieczne. Podczas płatności w sklepach Google Pay nie wykorzystuje rzeczywistego numeru Twojej karty, dzięki czemu dane są chronione.
APPLE PAY
APPLE PAY
Płacąc za pomocą Apple Pay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych SGB. Płacenie w sklepach, aplikacjach i Internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Korzyści z płatności Apple Pay
Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone?a, Apple Watch, iPada lub Maca, korzystasz ze wszystkich przywilejów kart SGB. Płacenie z Apple Pay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.
Jak używać Apple Pay
Apple Pay to łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób płacenia w sklepach, aplikacjach i Internecie. Możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień. Apple Pay to także bezpieczniejsza i szybsza metoda płatności w sieci i aplikacjach, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy.
Jak dodać karty do Apple Pay
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić:
iPhone
? Otwórz aplikację Wallet.
? Stuknij znak + w prawym górnym rogu.
? Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję ?Dodaj inną kartę? i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone?a.
Apple Watch
? Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.
? Otwórz sekcję Wallet i Apple Pay, a następnie wybierz opcję ?Dodaj kartę kredytową/debetową.
? Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję Dodaj inną kartę i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone?a.
iPad
? Przejdź do Ustawień.
? Otwórz sekcję Wallet i Apple Pay, a następnie wybierz opcję Dodaj kartę kredytową/debetową.
? Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję Dodaj inną kartę i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.
MacBook Pro z czytnikiem Touch ID
? Otwórz Preferencje systemowe.
? Otwórz sekcję Wallet i Apple Pay, a następnie wybierz opcję Dodaj kartę.
? Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję Dodaj inną kartę i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.
Płatności Apple Pay w 3 krokach
Wybierz aplikację Wallet.
Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.
Płać smartfonem lub smartwatchem.
? Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji.
? Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom.
? Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
Jak działa Apple Pay?
Płatności w sklepach
Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń z iOS, których używasz na co dzień. Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhonea do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhonea do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.
Płatności w aplikacjach i witrynach internetowych
Aby za pomocą iPhonea lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhonea lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.
GARMIN PAY
GARMIN PAY
Płacąc za pomocą Garmin Pay korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych SGB. Płacenie w sklepach, aplikacjach i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Korzyści z płatności Garmin Pay
Usługa Garmin Pay to rozwiązanie transakcji zbliżeniowych opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Płacenie z Garmin Pay jest proste i bezpieczne ponieważ dane Twojej karty nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.
Prywatność i zabezpieczenia
Firma Garmin bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo informacji o płatności. To dlatego usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na naszych serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Szybka i łatwa obsługa
Wystarczy kilka szybkich dotknięć, aby uzyskać dostęp do usługi Garmin Pay z poziomu zgodnego zegarka firmy Garmin. Podaj hasło, wybierz odpowiednią kartę kredytową ze swojego wirtualnego portfela, a następnie przytrzymaj nadgarstek w pobliżu czytnika kart ? to wszystko. Nie trzeba korzystać z telefonu, karty czy pieniędzy.
Zasięg działania
Gdzie mogę korzystać z usługi Garmin Pay? Niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych. Sprawdzaj listę uczestniczących sklepów, zgodnych banków i kart kredytowych. Ich liczba cały czas się zwiększa.
Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?
1) Wybierz aplikację Garmin Connect Mobile na swoim smartfonie lub tablecie. Apilkacja jest dostępna zarówno dla urządzeń z systemem Android, jak i iOS
2) Dodaj swoją kartę z aktywną funkcją zbliżeniową.
3) Płać zegarkiem.
Płatności Garmin Pay:
- Przytrzymaj przycisk akcji aby uruchomić menu sterowania.
- Podczas otwierania portfela po raz pierwszy, zostaniesz poproszony o podanie hasła utworzonego podczas instalacji.
- Jeśli do portfela Garmin Pay dodano wiele kart płatniczych, wybierz, aby zmienić kartę na inną.
- Wybierz kartę i w ciągu 60 sekund zbliż zegarek do terminala.
- Zegarek zacznie wibrować i zostanie w nim wyświetlony symbol ok.
- Płatność została zrealizowana.
XIAOMI PAY
Xiaomi Pay
Zbliżeniowe płatności Xiaomi Pay opaską Mi Smart Band 6 z modułem NFC już dostępne dla klientów Banku Spółdzielczego w Ruścu
Płatność Xiaomi Pay jest dostępna dla użytkowników kart
MasterCard, wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności
zbliżeniowe.
Można dodać kilka kart ? działa jak portfel cyfrowy
Nie trzeba mieć przy sobie telefonu ani karty płatniczej
Płatności opaską są w pełni bezpieczne
Jak korzystać?
- Pobierz aplikację Xiaomi Wear ze sklepu Google Play lub aplikację Xiaomi Wear Lite/Mi Fit ze sklepu AppStore.
- Zaloguj się do aplikacji i aktywuj opaskę Mi Smart Band 6.
- W zakładce Urządzenia wybierz ?Fitness bracelet Mi Smart Band 6 NFC?.
- Otwórz zakładkę ?Karta Płatnicza? i wprowadź dane swojej karty.
- Potwierdź aktywację karty otrzymanym kodem SMS.
*Przed pierwszą płatnością danego dnia należy wybrać kartę zapisaną na opasce i podać ustawiony w aplikacji kod PIN. Tak ?odblokowana? opaska pozwala na łatwe i szybkie płatności prze kolejne 24 godziny albo do czasu aż zdejmiemy opaskę z ręki. Po 24 godzinach czynność należy powtórzyć, aby ponownie "uwierzytelnić" opaskę do płatności.
Korzystaj z bezpiecznych i wygodnych płatności Xiaomi Pay!
FITBIT PAY
Fitbit Pay
Czym jest Fitbit?
Fitbit Pay to mobilny portfel, za pomocą którego możesz płacić za zakupy zbliżeniowo zegarkiem. Możesz dodać karty debetowe, kredytowe i firmowe (VISA i Mastercard).
Jak korzystać z Fitbit?
1.Pobierz aplikację mobilną Fitbit (dla smartfonów z systemem Android i iOS)
- Sparuj zegarek lub opaskę z aplikacją
- Otwórz Wallet w aplikacji mobilnej
- Ustaw hasło do cyfrowego portfela
- Dodaj kartę płatniczą
- Potwierdź wprowadzone zmiany
Dotknij, aby zapłacić - łatwa droga
APLIKACJA NASZ BANK
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Ruścu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność?
Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- wykonywanie przelewów predefiniowanych,
- obsługę lokat terminowych, szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
- obsługę kredytów, szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- mobilną autoryzację, powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak zacząć korzystać?
1. Wejdź do sklepu Google Play lub AppStore (iOS) i pobierz aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Gotowe: Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.
Karty/Biometria
KARTY DEBETOWE Z FUNKCJĄ ZBLIŻENIOWĄ
Karty debetowe z funkcją zbliżeniową
Nowoczesne i funkcjonalne karty debetowe do konta osobistego, które oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
- Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
- Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty MasterCard i Visa Electron (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
- Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę:
> do kwoty 50 zł - bez potwierdzenia numerem PIN*
> powyżej kwoty 50 zł - konieczne potwierdzenie numerem PIN - Możliwość płatności kartą w internecie ? bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
- Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo MasterCard i Visa w kraju i za granicą przez całą dobę
- Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS ? Spółdzielcza Sieć Bankomatów
- Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Płać kartą i wypłacaj lub Cash back
- Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
- Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
- Minimum formalności przy wydaniu karty
- Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
- Atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED.
Bezpieczeństwo:
-
podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach
-
całodobowa możliwość zastrzeżenia karty
* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej
MasterCard Debit Paypass "młodzieżowa" / Visa Electron payWave "młodzieżowa"
Twoje korzyści:
- nie musisz być pełnoletni ? karta przeznaczona jest dla wszystkich między 13 a 30 rokiem życia
- nie musisz nosić przy sobie gotówki ? za zakupy wygodnie płacisz kartą
- masz swobodny dostęp do swoich pieniędzy ? w bankomatach z logo Visa i MasterCard, w kraju i za granicą, przez całą dobę
- bezpłatnie wypłacasz gotówkę z bankomatów SGB
- możesz płacić kartą przez Internet
- możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cash back
- Twoje pieniądze są bezpieczne ? wszystkie transakcje potwierdzasz numerem PIN lub podpisem, a transakcje w Internecie zabezpieczasz osobistym hasłem 3D-Secure
- kontrolujesz swoje finanse ? zawsze możesz sprawdzić dostępne środki w bankomacie oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
- Twoja karta jest ważna cztery lata i możesz ją wznowić na kolejny okres
- możesz skorzystać z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
- korzystasz z atrakcyjnych rabatów w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED.
BIOMETRIA
Nowoczesna technologia biometryczna
Jak działa autoryzacja biometryczna w bankomacie?
Zastosowana metoda wykorzystuje czytniki działające w oparciu o biometrię naczyń krwionośnych dłoni (Palm Vein). Proste wyciągnięcie ręki i umieszczenie środkowej części dłoni nad czytnikiem zapewnia potwierdzenie tożsamości klienta ponad wszelką wątpliwość. Podczas bezdotykowego skanowania z użyciem promieni podczerwonych analizowane są biometryczne dane klienta na podstawie układu żył dłoni (czytnik nie analizuje układu linii papilarnych). W trakcie tych czynności na ekranie urządzenia wyświetlane są podpowiedzi graficzne i pojawiają się komunikaty głosowe ułatwiające obsługę. ?Potwierdzenie tożsamości w bankomacie? z wykorzystaniem biometrii dłoni trwa krócej niż tradycyjna metoda z użyciem karty.
Zalety metody biometrycznego uwierzytelniania:
- najbezpieczniejszy sposób realizowania transakcji w bankomatach;
- możliwość wypłaty gotówki bez użycia karty płatniczej;
- wygoda: idąc do banku, nie musisz zabierać ze sobą dokumentów tożsamości;
- brak możliwości podszycia się pod innego klienta banku;
- utrata dokumentów, karty płatniczej nie ogranicza z korzystania z usług banku;
- szybka obsługa: identyfikacja biometryczna po przyłożeniu dłoni do czytnika Palm Vein eNBio trwa szybciej niż dostęp z użyciem karty banku.
Wygoda i bezpieczeństwo!
CASH BACK
Cash back
Cash back/ Płać kartą i wypłacaj, to usługa dzięki której posiadacze kart systemu Visa i Master Card mogą wygodnie podejmować gotówkę z kasy w punkcie handlowo-usługowym oferującym tę usługę. Punkty te oznaczone są logo:
Usługa cash back/Płać kartą i wypłacaj dostępna jest dla posiadaczy wszystkich kart debetowych, wydawanych zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych.
Jak to działa?
Korzystanie z usługi jest bardzo proste ? płacąc kartą należy poinformować sprzedawcę o chęci równoczesnego wypłacenia gotówki (wypłata gotówki w ramach usługi cash back/Płać kartą i wypłacaj jest możliwa podczas dokonywania płatności kartą za zakupiony towar lub usługę). Jest to jedna transakcja potwierdzana numerem PIN, a na wysokość transakcji składają się wartość zakupu oraz kwota wypłaty.
Posiadacze kart systemu Visa jak i MasterCard jednorazowo podczas zakupów wypłacić mogą nawet do 300 zł. Placówki handlowo-usługowe oferujące usługę cash back/Płać kartą i wypłacaj można znaleźć na terenie całej Polski ? aktualnie usługa dostępna jest w ponad 43 tys. punktach.
3D-SECURE
3D-Secure
Bezpieczne płatności w internecie z 3D Secure
Co to jest 3D Secure?
3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, możesz zostać poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne (ustalone w placówce banku lub za pośrednictwem Infolinii SGB pod numerem 800 888 888 )oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku lub hasłem stałym w zależności od rodzaju karty, którą się posługujesz.
Aktywacja 3D Secure
Jeśli korzystasz z karty debetowej lub walutowej, usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Hasło 3D Secure (kod SMS) otrzymasz na numer telefonu podany w banku.
Jeśli korzystasz z karty kredytowej, przedpłaconej lub charge, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.
Jak przebiega transakcja?
- Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure oznaczoną symbolami poniżej:
- Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
- Numer karty
- Imię i Nazwisko
- Datę ważności
- Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
- Sprawdź poprawność danych
- Potwierdź hasłem 3D Secure
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym to zależy od sklepu internetowego.
Jak odblokować 3D Secure?
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora).
Obsługiwane karty
Karty debetowe ? transakcje weryfikowane są hasłem 3D Secure (kodem SMS); nie jest wymagana jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
- Maestro
- Mastercard debetowa
- Mastercard debetowa młodzieżowa
- Mastercard Unia Leszno
- Mastercard KKS Lech
- Mastercard konto na Tak!
- Mastercard konto za 1 zł
- Mastercard debetowa business
- Mastercard debetowa business AGRO
- Mastercard walutowa
- Visa debetowa
- Visa debetowa młodzieżowa
- Visa AZS Gorzów
- Visa Skra
- Visa Skra młodzieżowa
- Visa debetowa business
Karty kredytowe, chargé i przedpłacone ? transakcje weryfikowane są hasłem stałym; wymagana jest jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:
- Mastercard kredytowa
- Mastercard kredytowa business
- Mastercard kredytowa business Gold
- Mastercard business charge
- Mastercard business charge GOLD
- Mastercard przedpłacona
- Visa kredytowa
PRZELEW ŚRODKÓW NA KARTĘ
Przelew środków na kartę
VISA DIRECT I MASTERCARD MONEYSEND
Przelew środków na kartę
Usługa przelewu na kartę ? Visa Fast Fund i Mastercard Moneysend. Usługi Visa Fast Fund i Mastercard Moneysend pozwalają posiadaczowi karty w walucie PLN, EUR, GBP, USD przetransferowanie środków pieniężnych (gotówki) przy użyciu karty na rachunek płatniczy prowadzony przez bank, do którego to rachunku przypisana jest karta. Środki pieniężne zostaną zaksięgowane na rachunku w ciągu max. 30 minut.
Jak wpłacić pieniądze na kartę?
- Kup dowolny produkt i poinformuj sprzedawcę o zamiarze wpłaty gotówki.
- Jeśli dokonujesz wpłaty w sklepie po raz pierwszy daną kartą, wymagana będzie dodatkowa weryfikacja danych osobowych (imię i nazwisko posiadacza karty, pesel, seria i nr. dowodu osobistego, data ważności dokumentu).
- Potwierdź na terminalu płatniczym wartość wpłaty i wprowadź PIN
Na chwilę obecną wpłata kartą może być dokonana przez klientów sklepów, które akceptują wyżej opisaną usługę. Przykłady transakcji: przelew z karty na kartę, przelew wygranej w kasynie, wpłata w terminalu w Żabce, salonach Empik i Papiernik by Empik na rachunek powiązany z kartą.
- Alternatywa dla tradycyjnych przelewów z zagranicy, szczególnie z Ukrainy,
- Mastercard i Visa udostępnił możliwość przelewania środków na kartę przy okazji zakupów w Żabce,
- Visa promuje tą usługę do wypłacania wygranych w kasynach internetowych, wśród pracodawców do wypłacania pensji,
- Obie organizacje nawiązały współpracę w zakresie wypłaty wygranych do wysokości 2280 PLN z firmą Totalizator Sportowy, właścicielem marki Lotto,
- Przelewy można wysyłać za pośrednictwem portali Wise.com i Fin.do
AKTYWACJA I ZASTRZEGANIE KART
Aktywacja i zastrzeganie kart
Dla międzynarodowych kart płatniczych:
- w kraju tel. +(48) 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- z zagranicy tel. +(48) 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)
lub
w Krajowym Systemie Zastrzegania Kart
tel.+(48) 828 828 828
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę. Pamiętaj! Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!
Aktywacja kart płatniczych odbywa się na całodobowej Infolini SGB pod numerem telefonu:
- w kraju tel. +(48) 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- z zagranicy tel. +(48) 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)
BEZPIECZEŃSTWO PŁATNOŚCI
Bezpieczeństwo płatności
- Nie zapisuj oraz nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN;
- Zwróć uwagę, czy na bankomacie nie ma zainstalowanych dodatkowych, podejrzanie wyglądających elementów/urządzeń;
- Przysłaniaj ręką klawiaturę bankomatu lub terminala podczas wprowadzania numeru PIN;
- Chroń numer karty i wartość CVV2 lub CVC2;
Podczas płacenia kartą przez Internet:
- Wykonuj transakcje tylko z zaufanych komputerów;
- Nie korzystaj z otwartych, niezabezpieczonych sieci (publiczne Wi-Fi, np. w centrach handlowych, hotelach);
- Dbaj o zapewnienie aktualnego oprogramowania antywirusowego w swoim komputerze;
- Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych;
- Przed wykonaniem płatności poprzez podanie danych z karty sprawdź, czy transmisja jest szyfrowana? świadczy o tym ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://;
- Chroń hasło stałe do usługi 3D Secure.
Lokaty
LOKATA TERMINOWA
Lokata terminowa
Jeśli cenisz sobie bezpieczeństwo i pewne inwestycje, nawet gdy nie posiadasz dużych oszczędności, dzięki niskiemu wkładowi ten sposób oszczędzania jest dla Ciebie.
Twoje korzyści:
- minimalna kwota wpłaty to tylko 50 zł;
- masz do niej łatwy dostęp przez sieć wszystkich oddziałów;
- możesz spać spokojnie ? Twoje pieniądze są bezpieczne, ich bezpieczeństwo zapewnia Bankowy Fundusz Gwarancyjny;
- możesz negocjować oprocentowanie lokaty (już od 50 tys. zł);
- lokata automatycznie odnawia się na kolejny okres jej trwania, bez konieczności wizyty w banku.
E-LOKATA
e-Lokata
OPROCENTOWANIE LOKAT TERMINOWYCH
Oprocentowanie lokat terminowych
TYP LOKATY | Oprocentowanie |
---|---|
Lokata 1 miesięczna | Wibor 1M x 0,35.tj. 2,05% |
Lokata 3 miesięczna | Wibor 1M x 0,40 tj. 2,34% |
Lokata 6 miesięczna | Wibor 1M x 0,45 tj. 2,63% |
Lokata 12 miesięczna | Wibor 1M x 0,55.tj. 3,22% |
Oprocentowanie zmienne stanowiące stawkę WIBOR 1M obowiązującą na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia lub odnowienia umowy pomnożony przez współczynnik. Zmiana oprocentowania następuje co miesiąc (WIBOR z ostatniego dnia roboczego przed nowym miesiącem); nowa stawka obowiązuje od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego.
OPROCENTOWANIE LOKAT TERMINOWYCH E-LOKATA
Oprocentowanie lokat terminowych e-Lokata
TYP LOKATY | Oprocentowanie |
---|---|
e-Lokata 1 miesięczna | 2,05 % (Wibor 1M x 0,35) |
e-Lokata 3 miesięczna | 2,34% (Wibor 1M x 0,40) |
e-Lokata 6 miesięczna | 2,63% (Wibor 1M x 0,45) |
e-Lokata 12 miesięczna | 3,22% (Wibor 1M x 0,55) |
Oprocentowanie zmienne stanowiące stawkę WIBOR 1M obowiązującą na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia lub odnowienia umowy pomnożony przez współczynnik. Zmiana oprocentowania następuje co miesiąc (WIBOR z ostatniego dnia roboczego przed nowym miesiącem); nowa stawka obowiązuje od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego.
Kredyty
Kredyt Obrotowy
Kredyt obrotowy
Klient: Podmioty prowadzące rejestrowaną działalność gospodarczą - w tym rolniczą:
1)osoby fizyczne;
2)spółki prawa handlowego;
3)inne osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność prawną.
Przeznaczenie: Finansowanie bieżących potrzeb obrotowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej: doraźnych, sezonowych potrzeb kredytowych spowodowanych specyfiką produkcji lub świadczonych usług; VAT.
Okres kredytowania: Udzielany jako krótko- średnio- długoterminowy, maksymalnie do 60 miesięcy.
Forma i sposób spłaty kredytu: Spłata w ratach miesięcznych, kwartalnych, półrocznych lub rocznych w terminach płatności określonych w umowie.
Karencja w spłacie kapitału: Możliwa na wniosek kredytobiorcy do 12 miesięcy.
Kredyt Inwestycyjny
Kredyt inwestycyjny
Przeznaczenie: Finansowanie nakładów inwestycyjnych, mających na celu odtworzenie, modernizację, zwiększanie majątku trwałego, tworzenie nowych lub rozwój istniejących zdolności wytwórczych lub usługowych, spłata kredytów w innych bankach. W szczególnych przypadkach bank dopuszcza możliwość refinansowania 50% nakładów inwestycyjnych poniesionych maksymalnie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku, udokumentowanych: fakturami, wzrostem majątku trwałego w bilansie firmy, wyceną rzeczoznawcy.
Kredyt Unijny
Kredyt unijny
Kredyt Hipoteczny
Kredyt hipoteczny
klient instytucjonalny (podmioty prowadzące rejestrowaną działalność gospodarczą, działalność rolniczą).
Przeznaczenie: Dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz refinansowanie regularnie obsługiwanego zadłużenia wynikającego z prowadzonej działalności gospodarczej.
Warunki udzielenia:
1) prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy;
2) posiadanie zdolności kredytowej;
3) posiadanie aktywnego rachunku bieżącego w banku od co najmniej 6 miesięcy, cechującego się przeprowadzeniem przez niego systematycznych rozliczeń;
4) wskaźnik LtV na poziomie nie przekraczającym 50%;
5) wycena wartości nieruchomości wykonana przez rzeczoznawcę, współpracującego z bankiem lub co najmniej zaakceptowanego przez bank.
Kwota minimalna: 50 000 zł
Kwota maksymalna: 1 000 000 zł
Maksymalny okres kredytowania: 15 lat
Udział własny kredytobiorcy: Nie jest wymagany.
Karencja w spłacie kapitału: Do 2 miesięcy.
Kredyt Obrotowy w Rachunku Bieżącym
Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym
Gwarancja bankowa
Gwarancja bankowa
Umowa gwarancji bankowej jest pisemnym zobowiązaniem banku do zapłaty kwoty maksymalnej wskazanej w gwarancji (sumy gwarancyjnej), w przypadku gdy zleceniodawca gwarancji, na którego została wystawiona, nie wywiąże się ze swojego zobowiązania. Znajduje ona zastosowanie zarówno w obrotach krajowych, jak i zagranicznych.
Jeśli Twoja Firma współpracuje z innymi firmami, zawierasz kontrakty, jesteś najemcą, chcesz wynegocjować korzystniejszą cenę, podnieść swoją wiarygodność - gwarancja to produkt dla Ciebie.
Pakiet korzyści:
- bezgotówkowa forma zabezpieczenia,
- wzrost wiarygodności firmy,
- korzystniejsze warunki transakcji,
- możliwość odzyskania gotówki od kontrahenta.
Kto może być Zleceniodawcą gwarancji?
Zleceniodawcą gwarancji może być podmiot prowadzący działalność gospodarczą o dobrej sytuacji ekonomiczno - finansowej.
Rodzaje gwarancji
Podmiot gospodarczy może ubiegać się o gwarancję jako zabezpieczenie zobowiązań wynikających z bieżącej działalności gospodarczej a w szczególności o gwarancję:
- zapłaty,
- dobrego wykonania kontraktu/umowy,
- z tytułu rękojmi i /lub gwarancji,
- przetargową, zwrotu zaliczki,
- spłaty kredytu,
- celną,
- zapłaty akredytywy, weksla,
- zabezpieczającą zdolność finansową przedsiębiorcy wykonującego zawód przewoźnika drogowego.
Warunki otrzymania gwarancji
Podstawowym warunkiem otrzymania gwarancji jest:
- prowadzenie działalności gospodarczej,
- przedstawienie umowy zawartej pomiędzy zleceniodawcą a beneficjentem gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego podstawę zobowiązania (faktury, faktury proforma, oferty przystąpienia do przetargu, itp.)
- posiadanie aktywnego rachunku bieżącego w Banku Spółdzielczym w Ruścu.
Maksymalna wysokość gwarancji
Podstawą określenia kwoty gwarancji jest zawarty pomiędzy zleceniodawcą a beneficjentem gwarancji (wierzycielem) kontrakt (umowa, faktura, faktura pro forma) lub oferta przystąpienia do przetargu.
Maksymalny okres
Maksymalny okres ważności gwarancji dostosowany jest do indywidualnego charakteru zobowiązania zabezpieczonego gwarancją.
Zabezpieczenie gwarancji
Forma zabezpieczenia udzielonej gwarancji ustalana jest indywidualnie z Klientem.
Ubezpieczenia on-line
UBEZPIECZENIA ON-LINE
Po wybraniu przez Klienta przycisku "KUP ONLINE" następuje przekierowanie Klienta na stronę Generali TU S.A. Zawarcie umowy ubezpieczenia następuje bezpośrednio między Klientem, a Zakładem ubezpieczeń Generali TU S.A., który pełni rolę dystrybutora ubezpieczeń.
Ubezpieczenia samochodu
Generali MOTO
Ubezpieczenie OC samochodu jest obowiązkowe. Zabezpiecza przed skutkami finansowymi wynikającymi z ewentualnych szkód, wyrządzonych osobom trzecim w czasie jazdy samochodem. Z kolei Generali MOTO to pomoc w przypadku kolizji. Zapewnij sobie spokój podczas jazdy i zadbaj o ubezpieczenie dopasowane do Twoich potrzeb.
Ubezpieczenie domu i mieszkania
Generali HOME
Generali Home to ubezpieczenie nieruchomości, które obejmuje ochroną nie tylko dom lub mieszkanie, ale również dom letniskowy, dom w budowie, piwnicę, garaże, a także elementy wyposażenia. Produkt jest skierowany zarówno do osób zamieszkujących daną nieruchomość, jak również do osób wynajmujących.
Ubezpieczenie podróży
Generali TRAVEL
Ubezpieczenie Generali TRAVEL skierowane jest do osób wyjeżdżających za granicę zarówno w celach turystycznych, jak również do pracy. Zapewni pomoc w przypadku nagłego zachorowania czy wypadku podczas zagranicznego wyjazdu.
NNW indywidualne / NNW dziecka
Generali NNW INDYWIDUALNE / NNW DZIECKA
Wypadek może zdarzyć się każdemu. Nie uchronimy Cię przed nim, ale zapewnimy Ci niezbędną pomoc finansową, jeśli już do niego dojdzie. Otrzymasz dodatkowe środki, jeśli wypadek wydarzy w pracy, domu, szkole, na wakacjach, a nawet podczas uprawiania sportów. Ubezpieczenie chroni przez 24 godziny na dobę. Jeśli rozszerzysz ochronę o dodatkowe ryzyka, możesz ubiegać się o zwrot kosztów prywatnego leczenia czy wypłatę diety szpitalnej.
Po wybraniu przez Klienta przycisku "KUP ONLINE" następuje przekierowanie Klienta na stronę Generali TU S.A. Zawarcie umowy ubezpieczenia następuje bezpośrednio między Klientem, a Zakładem ubezpieczeń Generali TU S.A., który pełni rolę dystrybutora ubezpieczeń.
Więcej informacji: "KUP ONLINE"