Od 08.10.2018r. rusza nowa promocja ?Visa- jesienne przyjemności?.
Rozpoczęła się sprzedaż premiowa dla klientów Zrzeszenia SGB, którzy od 8 października do 16 listopada zdecydują się zamówić kartę Visa do konta. Taka decyzja, połączona z używaniem karty, zostaje nagradzana upominkiem.
Aby wziąć udział w promocji, należy w okresie od 8 października do 16 listopada podpisać umowę o wydanie jednej z kart płatniczych Visa wskazanych w regulaminie sprzedaży premiowej i dokonać nią transakcji na łączną kwotę minimum 150,00 zł do dnia 30 listopada 2018 roku.
Upominki realizują główne hasło promocji ? Jesienne przyjemności. Są to ciepłe koce do karty debetowej dla klienta indywidualnego oraz termosy w zestawie z kubkami do karty debetowej dla klientów instytucjonalnych.
Aby wziąć udział w promocji, należy w okresie od 8 października do 16 listopada podpisać umowę o wydanie jednej z kart płatniczych Visa wskazanych w regulaminie sprzedaży premiowej i dokonać nią transakcji na łączną kwotę minimum 150,00 zł do dnia 30 listopada 2018 roku.
Upominki realizują główne hasło promocji ? Jesienne przyjemności. Są to ciepłe koce do karty debetowej dla klienta indywidualnego oraz termosy w zestawie z kubkami do karty debetowej dla klientów instytucjonalnych.
Organizatorem promocji Visa-jesienne przyjemności? jest SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu. Promocja trwa od dnia 08.10.2018r. do dnia 30.11.2018r., przy czym umowę o kartę debetową Visa należy zawrzeć w terminie od dnia 08.10.2018r. do dnia 16.11.2018r. Transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 150zł należy dokonać do dnia 30.11.2018r. Szczegółowe informacje dot. promocji oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.sgb.pl. Aby uzyskać informacje o dostępności produktu, szczegółach oferty oraz opłatach i prowizjach, odwiedź najbliższą placówkę Banku Spółdzielczego w Ruścu.
Stan na 08.10.2018r.
Stan na 08.10.2018r.
Regulamin Promocji oraz Załącznik nr 3 ? Zasady przetwarzaniu danych osobowych. Oświadczenie Uczestnika
Załącznik nr 1 ? Wykaz Banków biorących udział w promocji
Załącznik nr 2 ? Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków
Załącznik nr 4 ? Zasady przetwarzania danych osobowych pełnomocników