Przelew na telefon BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
Jest to nowa funkcjonalność pozwalająca na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem BLIK-a w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Na czym polega przelew BLIK na telefon?
Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.
Dzięki usłudze Przelewy na telefon BLIK:
- Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu ? wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA.
- Szybko przelewasz pieniądze.
- Łatwo rozliczasz się ze znajomymi.
- Przelew masz natychmiast, 24/7.
Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualna wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500 zł, a dzienny limit to 1000 zł.
Jak aktywować funkcję przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wejdź w Ustawienia.
- Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK.
- Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK.
- Potwierdź operację.
- Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK.
- Gotowe! Możesz już korzystać z funkcji BLIK na telefon.
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wybierz BLIK.
- Kliknij Przelew na telefon.
- Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji.
- Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK.
- Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj.
Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!