Od 18 marca 2024 r. Twoje transakcje kartą będą jeszcze bardziej bezpieczne.
Co to dla Ciebie oznacza?
Od 18 marca będą monitorowane płatności Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie są one oszustwem. Dzięki temu będzie można jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.
W wyniku analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
- Możesz otrzymać dwa rodzaje wiadomości SMS o zablokowaniu transakcji lub zablokowaniu karty ze względów bezpieczeństwa. Poniżej przykłady takich wiadomości.
- Treść wiadomości będzie zawierała prośbę o kontakt z Infolinią SGB.
- Po otrzymaniu SMS zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź, że ta płatność jest realizowana przez Ciebie.
- Po kontakcie z infolinią dalsze płatności kartą będą możliwe.
Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).
W przypadku braku SMS i niemożności korzystania z karty płatniczej skontaktuj się telefonicznie z Bankiem Spółdzielczym w Ruścu, w godzinach jego pracy lub udaj się do najbliższej placówki naszego Banku w celu sprawdzenia statusu karty i ewentualnego jej odblokowania.