Bezpłatna usługa dla Klientów Banku będących użytkownikami Internet Bankingu
Bank Spółdzielczy w Ruścu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak smartfon lub tablet.
Dzięki internetowej aplikacji mobilnej, klienci Banku mogą w szybki i wygodny sposób korzystać m.in. z następujących funkcji:
? sprawdzenie salda rachunków;
? przegląd historii operacji na rachunkach;
? wykonywanie przelewów także z wykorzystaniem QR kodów;
? obsługa lokat terminowych;
? obsługa kredytów;
? doładowania telefonów.
Z usługi "Internet Banking Mobilny" mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami tradycyjnej usługi Internet Banking. Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Interfejs mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking, dzięki czemu nie ma potrzeby zawierania dodatkowych umów z bankiem, a do logowania wykorzystuje się ten sam login i hasło.
Aplikacja jest zintegrowana z Google, co pozwala bez konieczności logowania w kilka chwil znaleźć na mapie najbliższy bankomat lub oddział banku. Oprogramowanie wykonane jest w nowoczesnej technologii HTML 5. Autorem uruchomionego w banku rozwiązania jest firma Novum.