Dzisiaj jest: 4 sierpnia 2021
Imieniny obchodzą: Dominika, Jan, Protazy

ZMIANA W APLIKACJI PORTFEL SGB

ZMIANY OD 1 KWIETNIA 2021 R.

 

Klient indywidualny

Od 1 kwietnia 2021 r. wyłączamy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych.

Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Korzystaj z nowej aplikacji mobilnej, Nasz Bank. Dowiedz się więcej.

Klient instytucjonalny

Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączamy płatności kartami stokenizowanymi.

Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.

  • lost 01
  • lost 02
  • lost 03
  • lost 04

bfg small

Depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczym w Ruścu objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Nasi partnerzy

  • cp
  • ps
  • arimr
  • gmina rusiec
  • bik
  • gmina rusiec
  • kir
  • krd
  • gmina rusiec
  • blue media
  • western union
  • SGB BankSA
  • SGB leasing
  • Novum1
  • inkom